Thursday, May 6, 2010

Koleksi Jam AntikKu

Seperti insan yang lain, aku juga mempunyai minat dan citarasa yang tersendiri. Walaupun aku tidak berminat pada mulanya, selepas aku menerima jam tangan yang pertama dari keluarga aku, minat mengumpul jam tangan telah timbul dengan sendirinya....

ini lah jam tangan pertama yang aku miliki..

jam tangan antik yang aku sayang..


jam kegemaran aku..


Koleksi jam tangan yang baru aku miliki beberapa tahun yang lalu...



di antara koleksi yang aku suka...




walaupun kelihatan kurang menarik, namun harga jam ini mencecah ribuan ringgit..




jam tangan antik berwarna hitam dan cokelat..


jam yang aku paling sayang..


koleksi jam tangan yang tidak dijual lagi di pasaran...



beberapa jam yang tidak terdapat di pasaran ....





warna yang menarik dan bergaya bila dipakai...



tali yang di perbuat daripada kulit haiwan...



jam tangan besi , emas dan logam yang aku suka..




jam yang telah dikumpul selama belasan tahun....
Walaupun aku terpaksa mengeluarkan ribuan ringgit, namun minat aku tetap diutamakan...aku sanggup membelanjakan ribuan serta ratusan ringgit untuk memiliki jam yang aku suka..Koleksi yang aku miliki ini boleh dimiliki oleh anda jika anda berminat...harga boleh dirunding.....jika ada yang berminat untuk membeli, boleh menghubungi aku...














No comments:

Post a Comment